ПЛАТФОРМАТА Е ВО РАЗВОЈ. ПОСЕТЕТЕ НЕ НАСКОРО...

10 минути читање 4 начини да ги зајакнете вашите цени

4 начини да ги зајакнете вашите цени

Да работите на вашиот бизнис значи да работите на неговата еволуција и да излезете од трката за испорака. Се прави чекор назад за размислување. Како ќе ги зголемам моите цени и ќе ги развијам моите понуди? 


Ова ми овозможува да знам дали одам во вистинската насока и пред сè да го дефинирам следниот чекор.


Кога започнувате како хонорарец, прво размислувате за најдобриот начин да го започнете вашиот бизнис. Целта е да се генерира доволно висок приход за да може да се живее од него. Меѓутоа, кога сакаме да надминеме одреден промет, брзо ќе се најдеме пред стаклен таван. Ако ги применувате истите цени или истите услуги како на почетокот на вашата активност, ќе биде невозможно да генерирате повеќе приходи. 


Значи, како можете да го зголемите вашиот хонорарен промет?


Во оваа статија ви нудиме 4 начини да ги зајакнете вашите цени и како да го зголемите вашиот промет



1. Неповрзани заштеди на време и пари: тајните на приспособливоста


Има едно нешто што не може да се намали кога ги продавате вашите услуги како хонорарец, а тоа е времето. Еден ден трае само 24 часа. Ако сакате да напредувате во вашиот бизнис, не е доволно да работите подолго секој ден.


Првиот совет на основачот на платформата Ѓоре Димов Стамбол е да го направите вашиот бизнис скалабилен.


Еден метод за хонорарците да го направат својот бизнис скалабилен е да креираат и потоа да продаваат производи . За време на вашите хонорарни мисии, во зависност од вашата професија, можеби сте изградиле производ без да го сфатите. Тоа може да биде образец, методологија, алатки што сте ги создале за вашата работа. Ќе можете да ги продавате овие различни производи на вашите клиенти или други хонорарци.


Пример: Вие работите со софтверот Figma и сте поставиле шаблони за да го олесните управувањето со вашите мисии. Можете да ги понудите овие шаблони на вашите клиенти или други хонорарни преведувачи за да го олесните нивното управување со проекти. Така ќе генерирате пасивен приход кој не бара „време“ освен неговото создавање.


Можете исто така да креирате прирачници и обуки за да ги поддржите професионалците за нивната автономија во однос на задачата.


Имајќи го ова на ум, ќе ви треба малку време за да го креирате секој производ, но остатокот од времето ќе биде посветен само на негова продажба. Ако ги продавате само вашите производи, вашата активност ќе биде 100% скалабилна, но повеќе нема да имате време да ги извршувате вашите мисии. Затоа, можете да најдете среќен медиум, кој сè уште работи со мисии, но и со време посветено на приспособливоста на вашата активност.


Оваа приспособливост е дел од една поширока методологија со цел да се генерира поголем промет: зборуваме за тоа да станеме хиперфриленсери.


Сепак, бидете внимателни, пред да креирате содржина за продажба, размислете за вашите цели и нивните мотиви за нејзино купување. Неопходно е да се детектираат реалните потреби возводно за да не се направи погрешен производ.


Препорачуваме да избегнувате часовна работа и да дадете приоритет на работата пред испораката кога е можно. Дури и ако за да воспоставите понуда се повикувате на дадено време за извршување на услугата, клиентот не треба да го знае времето што ви е потребно ако тоа не е поврзано со резултатот.


Да земеме пример: замислете дека утре, двапати побрзо ја изведувате истата задача. Ќе ја намалите цената на половина? Би било штета да му го дадете истото решение на вашиот клиент, но да ги намалите цените затоа што сте поефикасни. Пожелно е да му укажете на вашиот клиент цена за услуга дефинирана со датум.



2. Зголемете го вашиот приход со зголемување на вашиот кредибилитет


За да го зголемите вашиот промет, можете да ги зголемите вашите цени. Може да одлучите да имате повисоки цени, дури и ако тоа значи да имате помалку клиенти, што ќе го ослободи времето што ви е потребно за развој на производи поврзани со вашиот бизнис. Сепак, мора да успеете да стигнете до клиенти кои имаат поголем буџет за да можат да работат со вас.


Покрај вашето искуство што ќе го стекнете со текот на времето, можете да се потпрете на друг фактор за да ги зголемите вашите цени. Се работи за согледана вредност. Вашето држење, вашата самодоверба и вашиот кредибилитет ќе и дадат вредност на вашата работа.


За да ја зголемите вашата перцепирана вредност, можете да ги искористите предностите на препораките од вашите клиенти. Тие ќе ја промовираат вашата работа со тоа што ќе ве препорачаат на други побарувачи. Можете исто така да креирате онлајн содржина за да ја зголемите вашата видливост.



3. Совладете ги шифрите за продажба


Може да имате одлична комуникација онлајн или со вашите врсници, а сепак да имате потешкотии да се продадете на вашите потенцијални клиенти. Кога ќе дојде време да преземете акција и да дојдете да го запознаете вашиот клиент, тоа може да стане комплицирано.


За да излезете од тоа, немате друг избор освен да се обучувате за продажба!


Продажбата плаши многу хонорарци. Изгледа како клише каде што треба да дојдете во костим на состанокот со вашиот клиент. Сепак, шифрите се сменија и „старомодната“ продажба е се поретка. Во реалноста денес, тоа е прашање на емпатија. Ако го имате решението конкретно да му помогнете на вашиот клиент и успеете да го разберете, сте победиле и ќе бидете во врска со победа/победа. 


Запомнете една работа: немате подредена врска со вашите клиенти.


За цената, мора да ја прегледате и вашата визија за „преговарање“ . Сфатете го тоа како игра наместо како ограничување. Цената е многу емотивна и со еквивалентни вештини, статусот и самодовербата може да ви овозможат да усвоите премиум цени.



4. Работете на вашиот бизнис


Работењето на вашиот бизнис значи да направите чекор назад за да одвоите време да размислите за сè што ја опкружува вашата работа. Ако 100% од вашето време е посветено на вашите мисии, нема да имате време да го развиете вашиот бизнис.


Одвојте време во вашата недела да размислите за начини како да го подобрите вашиот секојдневен живот. 

Може да развиете алатки, да одвоите време за да се обидете, да добиете поддршка за да ја подобрите вашата ефикасност, да посветите време на средби со други независни за да ве мотивираат и да разменувате идеи итн.



Како да работите на вашиот бизнис?


Овој пат е од суштинско значење за да ги ослободите ресурсите кои ќе ви помогнат да го зголемите вашиот приход. Но, веќе сте на вистинскиот пат. Ако ја читате оваа статија, вие всушност работите на вашиот бизнис.


Работењето на вашиот бизнис значи и да си дадете време да барате нови клиенти со повисоки буџети. Тие можат да ви помогнат да ги постигнете вашите цели за обрт. Проблемот е што е тешко да барате многу високи суми што може да ве доведат во тешкотии. На крајот, стигнуваме до стаклен таван.


Сподели