ПЛАТФОРМАТА Е ВО РАЗВОЈ. ПОСЕТЕТЕ НЕ НАСКОРО...

8 минути читање Е-информатор (билтен/newsletter) за зголемување на вашата публика и заедница

Е-информатор (билтен/newsletter) за зголемување на вашата публика и заедница

Би сакал да ви кажам за еден начин (меѓу другите) да бидете видливи на интернет: Е-информатор или за повеќето билтен. Секако, не е за секого, веќе затоа што повеќе се работи за пишување и мора да сакаш да пишуваш. Потоа затоа што не се позајмува за сите активности и профили. Но, ќе ви ги објаснам предностите (и можните недостатоци) на билтенот и под кои услови, тоа е одличен начин да креирате своја насловна страница!


Го лансирав мојот билтен на processin.mk доста доцна: во декември 2019 година. Со оглед на тоа што мојата работа во суштина е продажба на софтвер и алатки, веќе размислував за тоа неколку години и луѓето ми велеа дека треба да имам. Долго се двоумев. 


Имав две пречки: првата беше донекаде досадната страна на алатките како Mailchimp (мора да конфигурирате многу работи и да потрошите многу време за поставување и програмирање); вториот и главен беше стравот да не ги налути луѓето ставајќи ме директно во нивните поштенски сандачиња. Видов наметлива, досадна страна на тоа... На крајот на краиштата, ГО САКАМ.


Имам нешто помалку од 4.000 претплатници, но имам посебен однос со некои од нив и имам многу одлични состаноци (и професионални проекти) благодарение на мојот билтен.


За нешто повеќе од 3 години, разбрав 4 важни работи што ќе ги споделам со вас:


1/ ние сме во свет на инфобезност кој е се повеќе заситен со информации и поштенските сандачиња на луѓето се преплавени. Не отвараат или не отвораат ама мора да остане задоволство. Исто така, не треба да се двоумите да направите помалку: 1 на секои 2 недели / 1 месечно / помалку текст...


2/ луѓето кои се претплатиле избираат да се претплатат (а понекогаш избираат да заминат) и подобро е така ! Не се наметнуваме на нивното поштенско сандаче: тие избираат да не поканат таму. Денот кога веќе не сме добредојдени, нè вадат. Огромната предност на тоа е посилното ниво на посветеност, поинтимната врска.


3/ билтенот, можеме да одговориме на него! Постои директен дијалог што се воспоставува со читателите: мислења, коментари, предлози, предлози, состаноци и љубезни критики... Одговорите што ги добиваме се богати со учење, можности и уникатни интеракции. Значи ова нема врска со коментари на трол на социјалните мрежи или коментари на трол под написи во медиумите!


4/ Тоа се случува без социјалните мрежи. Без разлика дали има промени во алгоритмот или колапс на платформата, тоа не влијае на вас. Адресите на е-поштата на луѓето кои се регистрирале веројатно ќе ги има утре. Ова ве прави понезависни од платформите и мрежите за да развиете нешто солидно. Плус, ги имате адресите за е-пошта! Никогаш не треба да ги претерате, очигледно (во спротивно ќе ги изгубите), но можете да предложите нови работи и да ги побарате кога ќе пристапите на нова професионална фаза.


Има 3 совети што би можел да ги дадам на некој што би сакал да започне:


1/ Билтенот мора да има прецизно ветување. Без разлика дали е B2B или B2C, мора да му даде вредност на лицето кое го чита.


2/ Априори, подобро е да се фаворизираат кратки формати, дури и ако секогаш има исклучоци кога имате книжевни таленти...


3/ Препорачливо е да има пресек со она што го работиме како хонорарци и/или она што треба да го продадеме. Тоа е многу работа, па ако раскрсницата не е очигледна, мора да биде многу забавно бидејќи тогаш тоа главно би било хоби.



Сподели